Ana içeriğe atla

BUS 100 Dersi Case Study

 

Dijital kitaplar, üniversitemizde verilen bazı derslerin öğrenme-öğretme süreçlerine entegre edilmektedir (Pearson, McGraw Hill, vb. yayınlar) Bu derslerden birinde yaptığımız, öğrencilerin ve öğretim elemanının öğrenme-öğretme sürecinde kullanılan dijital kitaba yönelik deneyimlerini ortaya koyan Case Study çalışmasını sizlerle paylaşmak isteriz. Kullanılan dijital kitabın seçimi, derse entegre edilmesi ve deneyimlerin alınması aşamalarının tamamında dersin öğretim elemanıyla işbirlikli şekilde ilerlenmiştir. Sizler de derslerinizde dijital kitapların gücünden faydalanmak isterseniz ve/veya bizlerle bu tarz biz çalışma yapmak isterseniz iletişime geçebilirsiniz.

 

Dijital kitaplar, öğrenme-öğretme süreçlerine büyük katkılar sunar ve bunlar; (1) zaman ve mekandan bağımsız erişim imkanı sağlayarak öğrenme sürecini esnek hale getirmesi, (2) interaktif içerikler ve multimedya öğeleri ile zenginleştirilmiş aktiviteler sunması, (3) aktif  katılımı artırarak öğrenmeyi daha ilgi çekici ve kalıcı hale getirmesi, (4) öğrenenlerin kendi öğrenmelerini takip edebilmesi,  (5) öğrenme analitiği ile öğrenen performansını izleme ve bireyselleştirilmiş öğrenme deneyimleri sunma şeklinde sıralanabilir (Huang, Liang, Su & Chen, 2012; Tang, 2021). Dijital platformların sıklıkla sunduğu güncellemeler sayesinde, dijital içerikler her zaman güncel kalmakta ve öğrenenler en yeni bilgileri edinebilmektedir. Tüm bu nedenlerden dolayı, öğrenme-öğretme süreçlerini daha etkili ve verimli hale getirebilmek adına dijital kitapların gücünden faydalanılması önerilmektedir.

 

OLTE Ekibi,

Saygılar.

Case Study'e ulaşmak için buraya tıklayınız.