Ana içeriğe atla
BUS 100 Dersi Case Study
Dijital kitaplar, üniversitemizde verilen bazı derslerin öğrenme-öğretme süreçlerine entegre edilmektedir (Pearson, McGraw Hill, vb. yayınlar) Bu derslerden birinde yaptığımız, öğrencilerin ve öğretim elemanının öğrenme-öğretme sürecinde kullanılan dijital kitaba yönelik deneyimlerini ortaya koyan Case Study çalışmasını sizlerle paylaşmak isteriz.
Podcast as Pedagogy
A podcast is a digital audio or video file usually presented in a series format and available for streaming or download over the internet, covering a variety of topics such as news, entertainment, education, or storytelling. Podcasts attract attention by the pedagogical innovations they introduce to the processes of learning and teaching. Particularly with advantages such as enhancing student motivation, creating flexible learning environments, addressing different cognitive styles, improving listening skills, and contributing to students' in-depth understanding, podcasts provide students with an effective learning experience (Chen et al., 2019; Jones et al., 2021; Smith, 2020).
Görsel İzlence Yeniliği!
OLTE olarak, tasarlamış olduğumuz görsel izlence örneklerini sizlerle paylaşmaktayız.  Bu yenilikçi adım, ders içeriklerinizi daha etkili ve verimli aktarabilmek için tasarlanmıştır. Öğrencilerin izlenceleri detaylıca okumaması ya da önemli bilgileri gözden kaçırması siz hocalarımız için bir problem haline geldiğini fark ettik. Biz de OLTE olarak bu probleme çözüm üretebilmek adına geleneksel izlencelere ek olarak görsel izlenceleri ürettik. 
Serbest Öğrenme Ekosistemimiz Sizlerle!
Süper Akıllı Toplumun beklenen geleceği, serbest (informal) öğrenme yöntemlerine duyulan ihtiyacı ön plana çıkarmaktadır. Öğrenenin kendi hızında, bağlamında ve kendi zamanında öğrenme konforu elde etmesi bu toplumun beklentilerine cevap vermektedir.
"Üretici Yapay Zeka ile Dönüştürücü Eğitim" Paneli

OLTE olarak "Üretici Yapay Zeka ile Dönüştürücü Eğitim" temasında farklı fakültelerden öğretim üyelerinin değerli katkılarıyla 04 Mayıs 2023 tarihinde bir panel gerçekleştirdik.

Sorgulama Topluluğu Çerçevesi Öz Değerlendirme Rubriği

Link üzerinden erişebilirsiniz.

 

Hyflex Sınıflarda Öğrenme-Öğretme Süreçleri ve Hylex Sınıfı Teknolojileri

Hyflex eğitim sınıflarındaki teknolojiyi nasıl kullanabilirim? Tıklayınız 

Best Practice Zehra Melis Teksan cover
Best Practice Video 5: Dr. Öğretim Üyesi Zehra Melis TEKSAN
Mühendislik Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi Zehra Melis TEKSAN Hocamız, dersinde ters yüz edilmiş öğrenme metodunu nasıl ve neden uyguladığına, bu metodun öğrenci memnuniyetine nasıl yansıdığına ve faydalarına ilişkin paylaşımlarda bulunmuştur.
Best Practice Video 4: Doç. Dr. İbrahim Hakkı ACAR
Sosyal Bilimler Fakültesi öğretim üyesi Doç. Dr. İbrahim Hakkı ACAR Hocamız, dersini öğretim stüdyosunda işlemenin avantajlarına, stüdyonun sunduğu olanaklara ve stüdyodaki deneyimlerine ilişkin paylaşımlarda bulunmuştur.
Best Practice Video 3: Dr. Öğretim Üyesi Erik Den HARTIGH
İşletme Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi Erik Den HARTIGH hocamız fakülte özelinde oluşturdukları öğrenme topluluğundan ve bu topluluk aracılığıyla hayata geçirilen Talking Teaching Seminer Serisi’ nden elde ettikleri deneyimlerle ilgili paylaşımlarda bulunmuştur.
OSCQR ile Derslerinizi Dönüştürün!
OSCQR, çevrimiçi ve harmanlanmış ders tasarımlarının kalitesini, etkililiğini ve verimliliğini artırmak amacıyla öğretim elemanlarına araştırmaya dayalı bir dizi etkili uygulamaları ve standartları kullanmaları konusunda yol gösteren uluslararası kabul görmüş bir ders kalite değerlendirme rubriğidir.
Best-Practice-Luis
Best Practice Video 2: Dr. Öğretim Üyesi Luis MARTIN-DOMINGO
Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi Luis MARTIN-DOMINGO hocamız ters yüz edilmiş öğrenme modelini dersinde nasıl uyguladığıyla, kullandığı farklı ölçme-değerlendirme yöntemleriyle, değerlendirme aracı olarak rubrik kullanımıyla ve LMS Announcement alanının etkin kullanımıyla ilgili paylaşımlarda bulunmuştur.
Best Practice Video 1: Doç. Dr. Alessandro CAMIZ
Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Alessandro CAMIZ hocamız öğrenme-öğretme süreçlerinde özellikle etkileşimi, sosyal ve bilişsel buradalığı, iş birliğini ve motivasyonu nasıl sağladığına yönelik kullandığı yöntemlerle ilgili paylaşımlarda bulunmuştur.