Mühendislik Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi Zehra Melis TEKSAN Hocamız, dersinde ters yüz edilmiş öğrenme metodunu nasıl ve neden uyguladığına, bu metodun öğrenci memnuniyetine nasıl yansıdığına ve faydalarına ilişkin paylaşımlarda bulunmuştur.
Sosyal Bilimler Fakültesi öğretim üyesi Doç. Dr. İbrahim Hakkı ACAR Hocamız, dersini öğretim stüdyosunda işlemenin avantajlarına, stüdyonun sunduğu olanaklara ve stüdyodaki deneyimlerine ilişkin paylaşımlarda bulunmuştur.
İşletme Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi Erik Den HARTIGH hocamız fakülte özelinde oluşturdukları öğrenme topluluğundan ve bu topluluk aracılığıyla hayata geçirilen Talking Teaching Seminer Serisi’ nden elde ettikleri deneyimlerle ilgili paylaşımlarda bulunmuştur.
OSCQR, çevrimiçi ve harmanlanmış ders tasarımlarının kalitesini, etkililiğini ve verimliliğini artırmak amacıyla öğretim elemanlarına araştırmaya dayalı bir dizi etkili uygulamaları ve standartları kullanmaları konusunda yol gösteren uluslararası kabul görmüş bir ders kalite değerlendirme rubriğidir.
Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi Dr. Öğretim Üyesi Luis MARTIN-DOMINGO hocamız ters yüz edilmiş öğrenme modelini dersinde nasıl uyguladığıyla, kullandığı farklı ölçme-değerlendirme yöntemleriyle, değerlendirme aracı olarak rubrik kullanımıyla ve LMS Announcement alanının etkin kullanımıyla ilgili paylaşımlarda bulunmuştur.
Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Alessandro CAMIZ hocamız öğrenme-öğretme süreçlerinde özellikle etkileşimi, sosyal ve bilişsel buradalığı, iş birliğini ve motivasyonu nasıl sağladığına yönelik kullandığı yöntemlerle ilgili paylaşımlarda bulunmuştur.