Ana içeriğe atla

Hyflex Sınıflarda “Macbook Bilgisayar" Kullanırken, Derse Uzaktan Katılan Katılımcıların Sesini Nasıl Duyabilirim?

Macbook bilgisayarlar ile hyflex sınıflarda yapılan derslerde, bilgisayar ilk açıldığında Zoom Meeting bağlantısı sorunsuz şekilde yapılabilmektedir. Ancak derse ara verildiğinde ve “USB” kablo bilgisayardan çıkarılarak, ara sonrasında bilgisayara geri takıldığında, katılımcı sesinin alınamaması şeklinde bir sorun yaşanabilmektedir.

Bu sorun iki şekilde çözümlenebilmektedir;

  1. Macbook bilgisayarınızı yeniden başlatabilirsiniz.

  2. Macbook bilgisayarınızdan Zoom uygulaması için izin ayarlarını yapabilirsiniz.

    1. Ekranın sol üst köşesinde bulunan “Apple” işaretine tıklayarak “System Preference” seçeneğini seçin.

    2. Security & Privacy” ayarlarına tıklayın.

    3. Privacy” alanına tıklayın.

    4. Ardından “Full Disc Access” alanında zoom.us.app alanının yanında bulunan kutucuğa tıklayarak onayı kaldırın ve sonrasında tekrar kutucuğa tıklayarak onay verin. Böylece sorun çözülmektedir.


Önemli Bilgi: Bu işlem yapıldığında Zoom bağlantısı ve uygulaması bilgisayar tarafından kapatılmaktadır. Tekrar Zoom bağlantısı açılarak toplantıya katılım sağlanmalıdır.