Ana içeriğe atla

Zoom'u senkron ders için nasıl kullanabilirim?

Zoomla ilgili lisansın aktif olması için aşağıda anlatıldığı gibi LMS üzerinden bir Zoom Meeting tanımlama yapmanız yeterlidir. “Start Meeting” dediğiniz zaman da otomatik lisans ataması yapılmaktadır. Lisanslar dinamik yönetildiğinden, bu şekilde ilerlemeniz önemlidir.

Aşağıdaki adımlarda hata alıyorsanız, solutioncenter@ozyegin.edu.tr den destek isteyebilirsiniz.

 

  1. LMS üzerinden ilgili derse gidiniz ve sağ üst köşeden “Turn Editing On” butonuna tıklayınız.
    zs1

  2. Zoom Meeting’ i oluşturmak istediğiniz haftanın altında bulunan “Add an activity or resources” linkine tıklayınız.
    zs2

  3. Aktiviteler arasından Zoom’ u seçiniz. Dilerseniz bu aktiviteyi yıldız ikonuna tıklayarak favorilerinize ekleyebilirsiniz.
    zs3

  4. Etkinliğe bir başlık “Topic” belirtmeniz yeterli olacaktır. Sayfanın en altındaki “Save and Display” butonuna basarak kaydedebilirsiniz.zs5zs6

  5. Oluşturmuş olduğunuz zoom toplantısına LMS’ te dersin üzerindeki Zoom Meeting linkine tıklayarak erişebilirsiniz. Açılacak detay sayfasında “Start Meeting” ile toplantınızı başlatabilirsiniz. Öğrencileriniz de yine LMS üzerindeki aynı linkle toplantıya bağlanabilecekler.
    zs7