Ana içeriğe atla

LMS’te Dersime Nasıl Katılımcı Ekleyebilirim / Çıkarabilirim?

  1. Dersin içerisinde soldaki menüden “Users> Enrolled users” seçeneğine tıklayın.

     
  2. Açılan sayfada “Enroll Users” butonuna tıklayın.

     
  3. Açılan ekranda, içerisinde Search yazılı metin kutusuna tıklayın.

     
  4. Dersinize eklemek istediğiniz katılımcının mail adresini yazıp gelen hesaba tıklayın.

     
  5. Sonrasında Assign role menüsünden katılımcının rolünü belirleyin.

     
  6. Seçimlerinizi yaptıktan sonra “Enrol Users” butonuna tıklayın.


  1. Dersin içerisinde soldaki menüden “Users> Enrolled” users butonuna tıklayın.

     
  2. Açılan sayfada, katılımcı listesinden çıkarmak istediğiniz katılımcının bulunduğu satırdaki “X” butonuna tıklayın.

     
  3. Karşınıza gelen onay ekranında “Unenrol” butonuna tıklayın.